Lid worden?

Ben je klaar om de sfeer van muziek en vriendschap mee te maken? Het Kapiteinskoor is op zoek naar nieuwe leden met een hart vol liederen en zin in avontuur. Of je nu een ervaren zanger bent of je stem nog nooit buiten de douchecabine heeft geklonken, wij nodigen je uit om ons te vergezellen op muzikale avonturen. Kom met ons mee naar bijzondere evenementen waar het Kapiteinskoor acte-de-presence geeft.

Kom gezellig op een meezingavond en proef de sfeer!

Je hoeft niet meteen helemaal voluit te gaan, je hebt de kans om eerst drie keer te kijken of meezingen jou bevalt. Dit is je uitgelezen kans om de bemanning te ontmoeten, je stem te laten horen (of te vinden) en de magie van het samen zingen te ervaren. Maar wij zijn ervan overtuigd dat je enthousiast zal gaan meezingen!

Neem voor meer informatie en de details van de bijeenkomst, contact met ons op via het formulier op deze pagina.

Wij kijken ernaar uit om je te verwelkomen aan boord en samen het ruime sop te kiezen. Tot ziens bij het Kapiteinskoor!